Gezelligheidsmiddag 2020

Op 19 april 2020 wordt onze jaarlijkse gezelligheidsmiddag weer georganiseerd, ook dit jaar weer in combinatie met de Kampioen Clubmatch omdat dat de afgelopen twee jaar succesvol was.

Net zoals vorig jaar wordt de K.C.M in de ochtenduren gehouden, na de gezamenlijke lunch start de Gezelligheidsmiddag. Wij gaan er ook nu vanuit dat de Gezelligmiddag druk wordt bezocht, waarbij natuurlijk ook niet-leden met een Maltezer van harte welkom zijn.

• Altijd al benieuwd geweest hoe het gaat als je aan een hondenshow meedoet?

Ook dit keer kun je als bezoeker van de Gezelligheidsmiddag, je hondje met én zonder stamboom

opgeven voor een keuring tijdens deze middag tijdens de  "Mooiste Hond Verkiezing". Een mooie

gelegenheid om samen met je hondje eens te ruiken aan-, en een eerste ervaring op te doen, bij een

hondenshow! Je kunt dan je hondje te showen zoals dat ook bij nationale en internationale shows

gebeurt: je loopt een rondje, het hondje wordt op de tafel betast en wordt u gevraagd naar de

leeftijd van uw hondje. De hondjes krijgen een keurverslag en een

feestelijk aandenken. Een en ander gebeurt natuurlijk in een gemoedelijke sfeer, we willen zeker

geen hondjes afschrikken. Speel je al langer met het idee om in de toekomst met je hondje aan

shows mee te doen, of bent je gewoon benieuwd hoe het er met een show aan toe gaat? Dan is

dit een mooie gelegenheid om je hondje alvast te laten wennen aan eventuele show deelname in

de toekomst. Wij zijn genoodzaakt om aan niet-leden voor de deelname aan de  "Mooiste Hond

Verkiezing" een kleine bijdrage van € 2,50 te vragen.

• Bij voldoende deelnemers wordt er ook een zogenaamde hond-kind-show  gehouden. Hierbij mogen kinderen, al dan niet verkleed, met een hondje in de ring showen. Natuurlijk krijgen alle kinderen die meedoen een aandenken.

• In de speciaal gemaakte honden-speelhoek bij Kirsten kun je met je hondje  leuke spelletjes doen, zoals; snoepjes zoeken, spelen in de ballenbak, en lopen over de hindernisbaan. Zij zal ook een korte demonstratie Doggy Dance geven met haar hondje Dushi.

• De  "Doggy Ding Shop" is natuurlijk ook weer aanwezig, waar je zoals je gewend bent allerlei leuke- en verzorgingsmiddelen kunt kopen zoals strikjes, mandjes, speeltjes, shampoos e.d. Ook voor vragen voor de vachtverzorging m.b.t wassen/shampoos kun je daar terecht.

• Vindt je het leuk als je Maltezer een mooi staartje met leuk strikje draagt, maar weet je niet zo goed hoe je dat nu het beste kunt doen? Als je wilt kun je je Maltezer vakkundig laten kammen en van een leuk strikje laten  voorzien door Diny, zij doet je voor hoe je dat het beste kunt doen!

• Onze welbekende Tombola mag natuurlijk niet ontbreken! Ook dit jaar zijn er weer prachtige prijzen te winnen!

• Als bezoeker bent u ook van harte welkom bij de Kampioen Clubmatch die al om 10.00 uur begint. Meedoen met een Maltezer met stamboom, mits in showconditie, is echter alléén mogelijk u uw Maltezer heeft ingeschreven. Als bezoeker krijgt u een goede indruk hoe het e.e.a. verloopt tijdens een show. Onder het genot van een kopje koffie kunt u genieten van ons mooie ras dat tentoongesteld en gejureerd wordt.

• Ook tussen de middag is het gezellig bij de gezamenlijke lunch. Deze heerlijke lunch wordt o.a. geserveerd met een glaasje brandewijn en keuze uit luxe broodjes en beleg, voor diegenen die zich daarvoor opgegeven hebben. Wil je gezellig mee lunchen? Geef je dan tijdig op want er is maar beperkt plaats!

Dagindeling:

• 10.00 uur Zaal open voor bezoekers, opening en aanvang keuringen KCM
  • 12.15 uur Lunch
  • 13.00 uur Start Gezelligheidsmiddag

De gezelligheidsmiddag wordt georganiseerd op onderstaand adres:

SCC "De Helftheuvel"

Helftheuvelpassage 115

5224 AC  's-Hertogenbosch

Lunch

Voor de opgave en/of vragen voor de lunch kun je contact opnemen met:

evenementen@maltezervereniging.nl of direct  aanmelden lunch

Aanmelden graag vóór 14 April a.s.

De kosten voor de lunch bedragen € 13,50 p.p.

kinderen € 8,00 p.p.

Het verschuldigde bedrag kun je onder vermelding van "opgave lunch GHD"

overmaken naar rekeningnummer NL61 INGB 0000 352002 t.n.v. Maltezer Vereniging Nederland.

Voor de lunch geldt: vol is vol!!!!!!

De keuken van SCC "DE Helftheuvel" is uiteraard open,

je kunt daar ook gebruik van maken om zelf iets te nemen.

Wij attenderen u erop, dat u ervoor dient te zorgen dat uw Maltezer vrij is van vlooien en dat hij/zij voldoende is gevaccineerd. Wij vragen u hiervoor het inentingsboekje mee te nemen, zodat dit op verzoek kan worden getoond.